Reading Teacher

Código CCN: 061251-0


ISSN (Online): 0034-0561
País: Não informado
Editor: International Reading Association International Literacy Association
Imprenta: Newark, Del.: International Reading Association, 1951
Newark, Del.: International Literacy Association, 2022
Numbering area: Vol. 5, No. 1 (Sept. 1951)-

LEADER 03848 a2200685
008 910304c1951
022 |a 0034-0561 
035 |a 061251-0 
041 # 0 |a ENG 
044 |a Não informado 
044 |a Não informado 
210 1 |a Read. Teach. 
245 1 |a Reading Teacher 
245 0 0 |  0 
260 |b International Reading Association 
260 |a Newark, Del. 
260 |c 1951 
260 |b International Literacy Association 
260 |a Newark, Del. 
260 |c 2022 
362 1 |a Vol. 5, No. 1 (Sept. 1951)- 
500 |a URL: https://www.jstor.org/journal/readingteacher 
500 |a Continuação de: I.C.I.R.I. Bulletin [ISSN 1945-8630] 
510 0 |a Current contents. Life sciences 
510 0 |a Psychological abstracts 
510 0 |a Education index 
525
525
580
580
599 |a Técnico-científico 
710 0 1 |a International Council for the Improvement of Reading Instruction.\nInternational Literacy Association 
|  Sem complementação de título 
853 |a Volume/Ano/Tomo  |b Número  |i Ano de Publicação  |j Mês/Temporada  |z Formato físico da coleção 
852 |a Pontifícia Universidade Católica de Campinas  |b Centro de Ciências da Vida  |c Biblioteca Campus II 
852 |a Universidade Estadual Paulista "Júlio de Mesquita Filho"  |b Faculdade de Ciências e Letras, Câmpus de Assis  |c Biblioteca Acácio José Santa Rosa 
852 |a Universidade Federal de Viçosa  |c Biblioteca Central Professor Antônio Secundino de São José 
852 |a Universidade do Vale do Rio dos Sinos  |c Biblioteca Central 
852 |a Fundação Carlos Chagas  |c Biblioteca Ana Maria Poppovic 
852 |a Universidade Estadual de Maringá  |c Biblioteca Central 
852 |a Universidade de São Paulo  |b Instituto de Psicologia  |c Serviço de Biblioteca e Documentação. Biblioteca "Dante Moreira Leite" 
852 |a Pontifícia Universidade Católica de São Paulo  |c Biblioteca Nadir Gouvêa Kfouri 
866 |a 1986 39(4), 40(1-3); 1987 40(4/5,6-9), 41(1-3); 1988 41(4,6- 9), 42(1-3); 1989 42(4/5,6-9), 43(1-3); 1990 43(4,5/6,7-9), 44(1- 2,4); 1991 44(5-9), 45(1-3); 
866 |a 1977 30(4-5,7); 1978 31(7); 1978/79 32(1-8); 1979/80 33(1-8); 1980/81 34(1 -5,7-8); 1981/82 35(1-8); 1982/83 36(1-6); 1983/84 37(1-6,8); 1984 38(7,9); 1986 39(5-9), 40(1-3); 1987/88 41(1-4,6-9); 1988/89 42(1-4,6-9); 1989-98 43- 52; 1999 52(5); 2000 53(6), 54(3); 2001 54(4-8), 55(1-3); 2001/02 55(4); 2003 56(5-8), 5 7(1-3), 2003/04 57(4) 
866 |a 1989 43(1-3); 1990 43 (4/5, 6, 7, 8); 1991 44 (5) 
866 |a 1995/96 49(4); 1995 48(8), 49(1-3); 1996/97 50(4); 1996 49(5-8), 50(1-3); 1997/98 51(4); 1997 50(5-8), 51(1-3); 1998/99 52(4); 1998 51(5-8), 52(1- 3); 1999 /00 53(4); 1999 52(5-8), 53(1-3); 2000/01 54(4); 2000 53(5-8), 54(1-3); 2001/02 55(4); 2001 54(5-6,8), 55(1,3); 2002/03 56(4); 2002 55(5-8), 56(1-3); 2003 56(5- 8), 57(2); 2004 57(5-7) 
866 |a 1975/88 29-38; 39(1-9); 40-41; 42(1-3) 
866 |a 1998 51(5-8),52(1-4) 
866 |a 1974 27(5-8); 1974/75 28(1-3,6-8); 1975/79 29-32; 1979/80 33(1-5); 1980-8234-35; 1983/92 37-45; 1992/93 46(1-7); 1993/99 47-52; 1999/2000 53(1-8),2000/2001 54(1-8) 
866 |a 1988 18(4-6), 41(1-4,6-9), 42(1-9); 1979 32(4,6-8), 33(1-3); 1983 36(6-9), 37(1-9); 1984/85 38(1-4,6-9); 1985/86 39(1-9); 1986/87 40(1-9); 1987/88 41(1-4, 6-9); 1988/89 42(1-9); 1989 19(1-6), 42(1-9), 43(1-3); 1992/93 46(1-7); 1993/94 47(2-7); 1994/95 48(1-7); 1995/96 49(1-7); 1996/97 50(3-7);